Vad är det med killar som gör mig så blyg?

Jag samlar mod för att våga. Jag vill inte vara så blyg som jag är. Varför är jag då det? Är det för att jag är osäker på mig själv? Jag tycker själv inte att jag är så osäker eller har dåligt förtroende. Jag skulle sätta mig själv i klassen, med normalt självförtroende. Jag är väldigt social och uttåtriktad i vanliga fall, men när det gäller killar som jag tycks bli lite småförtjust i så dör jag typ. Jag kan inte ha ögonkontakt, inte agera normalt, pratar om konstiga saker. Jag blir helt enkelt sjukt nervös. Det är skitjobbigt!
De som känner mig skulle väl inte direkt kalla mig blyg, snarare tvärtom. De skulle skratta om de hörde mig säga att jag är blyg. Det konstiga är att det gäller bara killar, alltså tjejer är jag inte blyg runt omkring. Det är konstigt tycker jag.
Så nu samlar jag mod för att våga i morgon.... 

Isabella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0