Vad är det fel på mig?

Vad är det för fel på mig? Jag somnade strax efter 03 igår och vaknade nu 08.38 och är pigg. Det är sjukt, förr kunde jag sova runt 12 timmar i sträck, nu har jag blivit som en gamling som bara sover ett par få timmar. Jag gillar det inte, jag tycker ju om att sova! Jag hade ställt mitt alarm på 11.30 för att jag skulle upp och duscha innan jag skulle ta bussen till stan runt 13-tiden. Det regnar, så jag tror jag skippar att åka in. Känns som att jag ändå behöver vara hemma för att göra klart mina test i handledarboken och försöka hitta svaren på de andra frågorna som jag inte kunde svara på igår. Kan ju lika bra försöka en gång extra.

Nu är jag hungrig bara för att jag är vaken. Ska kolla klart på Vakna med The Voice som slutar om fem minuter.
Isabella

Kommentarer
Postat av: Ida

Wtf klart du måste komma, det är ju sol och halvblå himmel i Uppsala :O

2009-11-23 @ 11:35:11
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0