Ullared!

En natt som denna sitter jag nu på msn och planerar inför en resa till Ullared med Caroline Sjöquist:D Haha, det hela började med att hon sa att hon kollade på reprisen av programet Ullared som nu går på 5:an på måndagar klockan 20.00 tror jag bestämt att det är. Hon blev sugen på att åka dit och jag kände samma känsla igår, då jag kollade på det. Så nu har vi bestämt att vi ska dra dit ett gäng tjejer i typ februari, då vi har hunnit spara mycket cash för det, så vi kan shoppa loss som galningar! Allt är superbilligt där, and that's what we like! Så nu jäklar, blir det till att spara pengar;)

Jag ska nog faktiskt försöka sova strax, även om jag skulle kunna vara vaken hela natten lång. I morgon blir det stan vid 15, träffa Kamilla och Caroline och sedan ska jag sola:) Skulle träffat Nathis, men hon har inte svarat på mitt sms så vi får väl se om hon hör av sig under dagen i morgon.

Puss och godnatt!

Isabella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0