Totalt 7,5 dåliga timmar

Nu är jag uppe igen. På riktigt denna gång. Totalt har jag sovit cirka 7,5 dåliga timmar, men det är bättre än 3,5 i alla fall. Måste ju klara av kvällen/natten liksom, när jag får hit ett gäng galna brudar;)
Jag har nu plockat undan smutstvätt och ska väl snart hänga in den rena i graderoben. Det är typ det tråkigaste som finns. Dock måste det göras. Sedan ska jag väl dra ett varv med dammsugan också, så inte folket kvävs av damm. Okej, så illa är det verkligen inte, men man kan ju överdriva;P
Sedan blir det en dusch och fixa mig. De två första tjejerna dyker ju faktiskt upp runt 16.50.
Oj nu blev jag lite stressad! Lika bra att sätta igång!

Isabella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0