Stockholm Arlanda.....

Är nu mätt och belåten efter att ha ätit. Millan diskar lite nu innan det är dags för henne att dra till jobbet. Själv ska jag bege mig uppåt stan för att göra ett besök på Meddo. Enda gången jag hinner denna vecka så lika bra att passa på. Åker seden hem med mamma när hon slutat jobba:) Dock ser jag inte fram emot promenaden upp på stan, det är bajsväder ute och mörkt. Jag gillar inte när det är mörkt ute och speciellt inte med kombinationen "regn" och rusk. Nej, det är inte min grej riktigt känner jag.

Igår kom Jesper och gjorde mig och Millan sällskap. Vi åt choklad och kollade på roliga tvprogram. Stockholm Arlanda är riktigt kul faktiskt, älskar underrubrikerna på personerna de pratar med i programmet. Några exempel; Hundtokig, Tänker mycket, Längtar, Glad hundadoptör osv haha om vi skrattade!

Nej nu ska jag kolla på lite AFV tror jag innan vi ska gå om cirka 30 minutes. Millan sprang nyss iväg till tvättstuga, hon är duktig som står i hon;)

Isabella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0