Som den tönt jag är...

Sovit rätt skönt i natt förutom att min madrass är påväg ner från sängen och jag har inte orkat fixa det, vilket relaterar till att jag får nackspärr för att kuddarna hamnar för långt ned. Så ikväll blir det till att fixa sängen innan jag ska sova.

Ska in till stan om en timme ungefär för att träffa Nathis, vi ska käka och sedan ska vi ner till Joar för möte vid 19.30. Undrar vad det kan handla om. Well, efter det blir det hem och göra absolut ingenting, vilket jag gillar rätt mycket hihi. Har inget kul att berätta så fattar mig kort bara. Föresten, jag gillar INTE att det snöar! Jag kommer frysa ihjäl. Och det har blivit mörkt ute redan, det gillar jag inte heller. Hoppas jag inte stöter på något läskigt djur påväg ned till bussen bara, för då kommer jag börja gråta som den tönt jag är.

Nu ska jag fixa håret och sen ska jag väl gå till bussen om cirka 30 min.

Isabella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0