Som att gå i skolan igen.

Mat från Vita Elefanten är typ bäst! Blev supermätt som vanligt. Åt Biff med bambuskott, min favorit:) Innan vi for för att hämta mat sov jag en timme, det var sååå skönt. Somnade direkt när jag la mig och slappnade av. Efter maten kollade jag lite tv, sedan har jag gjort det mesta av proven för handledare nu. Dock lite frågor jag inte förstod, så de får Linda hjälpa mig med om hon kan, annars får jag fråga på tisdag då det är möte. Det var i alla fall inte allt för svårt:) Dock har jag kvar att göra ett antal sidor i boken också, men det blir i morgon. Det är lite som att vara tillbaka i skolan igen haha.

I morgon ska jag in till stan vid 13-tiden för att träffa Ida och Ange för att fota i skolparken. Ida har projekt i skolan, så vi ställer upp som offer;) Kan bli kul, dock är det inte riktigt min grej att bli fotad, men man kan ju ändra sig liksom. Sedan blir det hem och göra klar handledargrejset. Sen på kvällen ska jag nog på innebandyn faktiskt. Har inte varit där på tre gånger så nu är det dags känns det som. Vi får se hur jag känner i morgon helt enkelt.

Du får mig att le på både insidan och utansidan

Isabella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0