So good you wouldn't find it on the menu.

Nu är det dags att krypa i säng efter en riktigt tråkig dag. Har inte gjort något kul alls och det enda vettig var handledarplugget som jag nu är klar med. Annars har jag bara kollat tv och degat i sängen med datorn i knät. Kul va? Ska in till stan lite tidigare än vad det först var tänkt, ska nämligen träffa D en stund innan jag ska till Linda. Så i morgon blir det till att stiga upp runt 11 för att hinna duscha, fixa och äta. Kanske till och med tar en runda inne på "gymmet" här hemma. Blev sugen på det nu. Kände mig fet nämligen haha. Har nu fått hem säsong 4 av Fruarna, så ska kolla ett avsnitt innan jag beger mig in i drömmarnas land tänkte jag:)

Så här sent på kvällarna saknar jag ofta Tyskland. Speciellt andra resan vi gjorde. Den då vi gick vårt andra år på gymnasiet, mars 08. En galen klass med Samhäll Europa elever, som älskar att ha kul, i Otzenhausen, Tysklan, kunde inte blivit mycket bättre! Så därför slänger jag upp en mix av en låt som får mig att längta tillbaka till kvällarna i den fula festlokalen med svenskar, fransmän, tyskar, italienare och ungrare!
Slänger även in en bild på mig och min kära vän Antoine från Frankrike<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0