Snö och någon på rymmen?

Det är sant, det snöar faktiskt idag. Inte mycket, men tittar man ut noga så ser man att det faktiskt är små små små snöflingor som faller från skyn. Mysigt på ett sätt, men jag vill inte ha vinter än, jag gillar inte ens vintern!
Och inte nog med det, utan när jag tittar ut är det även helikopter som flyger runt här, hur lågt som helst, nästan vid taken av husen. Flera gånger har den gjort det nu och jag börjar faktiskt tro att den letar efter någon. Usch vad läskigt, jag som ska gå till bussen snart. Vågar jag det? Jag kankse blir överfallen? Ni som läser detta kan ju i så fall ringa polisen om jag inte har uppdaterat innan klockan 19 i kväll eller så;)

Nu blir det frukost, sedan in till stan för att träffa Millan och Caroline och även besöka solariumet:)

Isabella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0