Sjukt tråkigt!

God morgon, godmorgon mina kära vänner!:)
Inatt har jag sovit som en prinsessa! Ville verkligen inte vakna då alarmet ringde 12.30, snoozade till 12.55. Jag måste ju faktiskt hinna duscha och så innan jag ska ta bussen vid 15.07 in till stan för att träffa "BaconLina". Det är tisdag så det blir i vanligt ordning lunch tillsammans med henne, sedan vidare till körskolan för den där sjukt tråkiga teorikursen. Efter denna gång är det tack och lov bara en enda gång kvar! Ska bli så sjukt skönt när det är över. Då ska jag nog faktiskt ta och boka mina körlektioner på skolan också.
Ett tråkigt och kort inlägg, men jag lovar att jag ska skriva något lite roligare sen. Jag ska försöka i alla fall hihi.

Ha en bra dag!<3
Isabella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0