Shopping är som bäst när det blir billigare än vad man trodde...

Jag älskar när lönen rullar in på kontot, det är en härlig känsla tycker jag!:) Igår shoppade jag tre par nya sett underkläder, vilket behövdes! Fixade även julklappar till mamma och pappa, så nu är det bara syster kvar. Skönt. Idag har jag också spenderat pengar så nu får det vara slut på det! Var i Uppsala med Lina för att träffa Anna. Long time ago, det var trevligt:) Käkade på Max, strosade i affärer, snackade fransk-engelska som vi gjorde förr och snackade grabbar. Väldans nice dag må jag säga! Gjorde värsta kapet på H&M, köpte en Jacka (599kr), halsduk (99kr), ögonskuggor (65kr). Det skulle alltså blivit nästan 800kr, men det blev bara 587 typ! Det var nämligen 20% på jackan, vilket jag inte hade sett så det var ju en trevlig överraskning:) Och sen var det 10% på allt för att jag är medlem och jag hade dessutom en värdecheck på 50kr. Härligt värre! Älskar när det blir rätt mycket billigare än vad man trodde:) Förutom detta fick jag med mig ett par svarta leggings, vitt gammelrosa linne med spets och en snygg blå partyväst med detaljer. Har alltså fixat min outfit för lördagen:) Slänger upp en bild på det i morgon kanske. Orkar inte just nu. Har så sjukt ont i huvudet. Så ska nog faktiskt ta och vila en stund. Men först ska jag slå in mamma och pappas julklappar hihi. Älskar att slå in julklappar, och älskar att ge bort dem också:)

Isabella

Kommentarer
Postat av: angelica

hahah multi-rabatten ab

2009-11-26 @ 22:13:03
URL: http://sarrmajjan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0