Seg kväll på jobbet....

Är nu hemma efter en sjukt seg kväll på jobbet (Joar). Var väldigt lite folk, men det var skönt för min och Thess del och att de flesta gick hem rätt tidigt. Och ikväll var det en hel del grabbar som försökte stöta haha. Fyllon som ska flirta = Inte nice! Var en läskig utländsk man som typ följde efter mig också, creepy!

Filmkvällen jag hade innan var riktigt mysig och trevlig:) Kollade på två filmer, eller vi pratade väl typ mest haha. Hoppas det görs om snart:)

Nu ska jag slå på ett avsnitt av Fruarna och sedan somna gott. I morgon blir det partey, så måste se till att vara utvilad liksom, för det ska RÖJAS:D

Isabella

Kommentarer
Postat av: Ida

och i vanlig ordning - röj åt mig också! Men vet du bella, idag är det EXAKT 6 månader tills jag premiärar på Joar! Tagga, börja samla slantar på jobbet ;)

2009-11-07 @ 14:01:45
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0