Så där ja!

Nu har jag sovit lite fram och tillbaka. Skönt var det i alla fall. Ikväll är det innebandy, men jag tror inte att jag ska dit faktiskt. Har på något konstigt sätt ont i min vänsterfot när jag springer. Kände det nyss när jag sprang upp ur sängen för att svara när det ringde på hemtelefonen. Ja, jag har ont någonstans jämt typ. Dock tror jag att jag har fel på mina fötter, får ofta ont helt plötsligt i dem, och sedan försvinner det samma daf eller dagen efter. Konstigt minst sagt.
Eftersom jag nog inte drar iväg på innebandyn så blir det en slappkväll som de flesta kvällar. Ska nog läsa lite körkortsteori tror jag faktiskt. I morgon är ju sista gången:D Såååå skönt!

Isabella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0