Nu är jag uppe så här sent igen...

Som ni kanske har märkt gillar jag att vara vaken på natten. Varför? Jag vet faktiskt inte. Tror ni det kan har något att göra med att jag är den enda vakna i huset, ingen kan störa mig, det är bra serier på tv, roliga människor att prata med på msn för det mesta? Ja, så kan det nog vara. Låter lite tragiskt att sitta uppe på msn till så där typ 03 på nätterna kanske, men va fan har jag inget speciellt att göra dagen efter så why not! Jobbar sjukt lite denna månad (sur över det), så då kan jag vända lite på dygnet tycker jag.

I morgon kommer några snygga brudar hit och gör mig sällskap genom kvällen och natten:) Det ska bli filmtittande, moffande, tjejsnack och kanske även ett dopp i poolen. Och vi slår på stort tror jag, och kör lite hög musik och dansar i bara underkläder. Så som tjejer jämt gör när de är Sleepover;) 

Just det, Ange önskar mer av mina vackra bilder så här kommer en så hon kan somna gott;)


Isabella


Kommentarer
Postat av: Caroline

haha! den här kvällen alltså, och alla andra knäppa stunder <3 !

2009-11-15 @ 22:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0