Nu är jag förbannad!

Sånna här saker kan få mitt humör att svänga minst lika fort som ljuset rör sig. För tag hade jag hopp om killar. Inte alla men några i alla fall och det har jag fortfarande, medan vissa visar ännu en gång förmigoch mina vänner att killar ÄR svin, inte alla men många!

Igår hörde jag något som fick mig att skratta. En av mina vänner har träffat en killer några gånger, så hon frågade om de kunde hitta på något någon dag. Vad fick hon till svar? "Jag är inte ute efter något förhållande just nu i mitt liv....bla bla bla" Jag trodde jag skulle dö! Så nu tjejer där ute, vill man träffas, då är man ute efter ett förhållande. Bara så ni vet! Så fråga förfan inte om ni kan träffas. Och frågar han och ni inte vill ha förhållande; SPRING. För det är vad han vill om han frågar. Bara ett litet tips så där;)
Men seriöst, det är det töntigaste jag har hört. Hur ska man annars kunna ses. Om man bara vill ha sex då? Måste man då säga "Kan vi ses, jag vill bara ha sex. INGET förhållande, så bli inte rädd".

Det som har gjort mig arg inte det ovanstående utan vad jag ska berätta nu. En av mina vänner, har varit tillsammans med ett riktigt jävla rikspucko som jag tror faktiskt har tappat sin hjärna!? Hur tappar man en hjärna? Det vet jag inte, vi får fråga honom, för han har nog gjort det i alla fall. Fast nu kom jag på, om han har tappat hjärnan kan inte berätta hur han lyckades så vi skiter i idioten istället.
Hur som helst min vän och denne idiot har varit tillsammans ett bra tag. Han har sårat henne förut, och vi (hennes vänner) har sagt att hon inte ska gå tillbaka, men kärleken är blind. Det vet vi alla. Hur som helst, han har nu sårat henne så sjukt mycket att jag vill spöa sönder idioten! De flyttade ihop för inte alls länge sedan och nu i helgen när hon har jobbat och kommer hem på söndagen ligger han med en annan tjej i DERAS säng, i DERAS lägenhet! Hur sjukt är det inte!? Så gör man bara inte. Inte i vår ålder, det där är någon jävla 50-års kris tycker jag när det händer. Han borde bli av med sitt könsorgan och jag kan frivilligt ställa upp och fixa det med lite hjälp av mina vänner. Jag är förbannad nu, tack Idiot för att du fick mig och mina vänner att tycka ännu mer illa om killar.

Isabella


Kommentarer
Postat av: utsatt!!!

bajs på killar och på IDIOTEN. :( han är en kamelpung.

2009-11-13 @ 02:58:37
Postat av: angelica

ursäkta? jag är så jävla på att döda honom. snälla får jag skära av hans snopp och bränna upp den?

2009-11-13 @ 13:19:12
URL: http://sarrmajjan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men wtf?! Jävla idiot!

2009-11-13 @ 13:39:59
Postat av: Ida

Men wtf?! Jävla idiot!

2009-11-13 @ 13:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0