Någon att tycka om

Söndagar... det kan vara den tråkigaste dagen på hela veckan, men också den skönaste. Det är då man oftast inte behöver göra något alls, vilket är skönt men kan också bli tråkigt. Jag vill ha någon att dela min söndagar med, tråkiga som roliga. Allt blir så mycket bättre om man är två. Jag vill ha någon att ligga och mysa tillsammans med i sängen eller soffan till en bra eller dålig film. Veta att man kan prata om allt med den och att den bryr sig. Kunna krypa upp i famnen på honom och bara känna värme.

Jag saknar det.
Jag saknar kärleken.
Jag saknar att tycka om någon.
Jag vill ha någon att tycka om.
Jag vill känna kärlek igen.
Jag vill inte vara ensam.
Det är inte min grej riktigt.

Isabella



Kommentarer
Postat av: angelica

det kommer när man inte letar :)

2009-11-02 @ 12:53:07
URL: http://sarrmajjan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0