Myskväll

Igår var det körskolan som gällde, en gång kvar nu bara. Det ska bli ruskigt skönt om vi säger så! Lovade i förra inlägget att jag skulle skriva om något roligare när jag kom hem, men så blev det inte. Jag fick med mig besök hem och hade varken tid eller kände för att skriva då. Hade en riktigt mysig kväll igår kan jag väl säga:) 
 
Nu har jag fixat mig, ska bara lägga ned min mobilladdare i väskan och ta på mig ytterkläderna så är jag ready to go. Ska ta bussen in till stan, träffa Thess för att sola och sedan vid fyra träffa Millan, Caroline och Elin för att handla inför vår lilla taco-film-myskväll:) Ska bli trevligt! Ska även spendera min natt hos Millanbillan. Så blir nog inte så mycket mer update idag.

I morgon ska jag, Linda, Caroline och Elin träffas för lunch och planera inför Millans 19års present. Kommer bli awesome:D

Bäst jag kilar nu så jag inte missar bussen!
Isabella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0