Medans alla festar...

Medans alla festar ikväll så ska jag jobba. Börjar 23.00 på Joar, så jag kommer i alla fall få se skymten av mina kära vänner när de tar paus från att jaga efter grabbar med tattoos ikväll;)Det är ju tatueringskväll i kväll. Hoppas det är lite snyggare killar där ikväll än vad det varit de senaste gångerna för deras skull. Senaste gångerna har de flesta varit fet, svettig och fula. Alltså inget raggningsmaterial.

Innan jag ska jobba ska jag få besök och ha filmkväll, ska bli trevligt faktiskt:) Dock inte bestämt film, det får mitt sällskap göra. Jag skulle hyrt film tänkte jag idag när jag ändå var i stan. Ni tror inte att BÅDA videobutikerna var stängda då?! Vad fan är det som händer liksom? Så jag rotade fram några gamla sevärda i lådan i vardagsrummet. Hittade två komedier och en Johan Falk film som jag inte har sett. Dock föredrar jag nog en komedi en kväll som denna:)

Nu ska jag faktiskt gå och snyta mig och sedan invänta mitt sällskap som nog är här om cirka 30 min.

Isabella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0