Mary Kay party

Nyss hemkommen från att ha varit hos grannen på Mary Kay-party. Det var rätt kul faktiskt. Blev sugen på många olika produkter. Funderar även på att börja jobba med det själv, som extra jobb. Verkar rätt kul.
Jag kan meddela att jag inte alls var sugen på att gå upp vid 12 när klockan ringde, slutade med att jag och D gick upp 13.30 istället hehe. Så jag hade 30 min på mig att tvätta håret, klä på mig, äta frukost och föna håret innan jag skulle vara borta. Jag hann, som vanligt!

Nu har jag packat väskan och ska åka till Evelina om cirka 20 minutes. Ska spendera natten at her place:) Long time ago! Hennes päron ska hit på middag, som kommer sluta med fyra fyllon i en pool och då vill jag inte vara närvarande. Så jag tar mitt pick och pack och flyr huset! När jag kommer till Evelina ska vi dra och käka någonstans, jag hoppas på Vita Elefanten:) Det var länge sedan jag åt där, så det vore smaskens!

Nu ska jag väl ta och lägga ner det sista i väskan, om det nu är något mer som behövs.

Isabella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0