Måla Joar

Blev ingen uppdatering igår... efter körkortsteorin (som finally är över!!!:D) så kom D och plockade upp mig, vi for ner till Joar för att han skulle hämta biljetter. Det slutade med att vi Peter tvingade oss att vara kvar och hjälpa till att måla. Det är ju nyöppning på fredag, så det sista fixas nu i veckan. Vi var kvar till strax efter 20, sedan åkte vi hem till mig. Kollade Fruarna och så som man gör på tisdagar;) Sen hade vi massage, and I liked that a lot:) Nu när jag tänker efter har jag faktiskt inte ont i ryggen längre, det är ju superbra! hihi.
Nu har D åkte hem, jag var snäll och gjorde honom sällskap vid frukosten. Stackarn kan ju inte sitta själv och äta tycker jag. Well nu har han åkt och jag är tillbaka i sängen. Är själv inte så hungrig så ska nog kissa och sedan somna om tror jag. Fast i och för sig är det rätt mysigt att äta frukost nu och sedan lägga sig igen... hmm, jag vet inte hur jag ska göra. Det visar sig efter att jag varit på toa.

Usch nu börjar tv-shop på typ alla kanaler. Why? Varför måste alla kanaler ha det samtidigt? Det måste vara ett tecken på att jag borde sova, eller?;)

Isabella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0