Läkarbesök

D sov här i natt som sagt. Mysigt som alltid:) Gick upp när han hade åkt, duschade och så för att sedan åka in till läkaren. Kollade min hand, han tröck och klämde lite. Dock hittade inget riktigt fel. Trodde det var överbelastning på tummuskeln typ.. så det blir till att försökata det relativt lugnt jämt med den. Inte bära tunga saker och så. Efter läkarbesöket gick jag ne på stan för att fördriva lite tid innan bussen kom. Köpte hårfärg så ska nog färga håret i kväll eller i morgon. Köpte även en julklapp till syster som jag vet att hon vill ha, så nu är det gjort:) Hittar säkert nå mer sen. Nu är jag trött, slappar i sängen och kollar på Ellen DeGeneres Show:) Kommer nog somna snart om jag känner mig rätt hehe

Lovade ett inlägg med bara bilder, men det kommer senare...
Isabella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0