Körkortsteori

Gick upp runt 12 idag, käkade gröt och degade i sängen. Nu läser jag läxan som vi har tills idag på körkortsteorin. Har inte hunnit läsa den fören nu, eller igår hade jag tid, men kände inte för det, så nu gör jag det i sista minuten istället som vanligt. Plugga är inte min grej, men detta ska jag anstränga mig för sedan, för körkortet vill jag ju ha. Ska ha det innan jag fyller 20 är mitt mål och det bör jag ju klara av. Bara två veckor kvar på teorikursen efter idag. Det är så sjukt tråkigt att jag håller på att somna varje gång, så det ska bli skönt när den är över.

Ska ta och klä på mig och sminka mig nu, sedan läsa det sista innan jag tar bussen vid 15. Ska in och möta Lina för lunch/middag någonstans, och sedan vidare till teorin, tur att vi är två säger jag bara! Så 17-19.15 sitter vi i källaren och håller på att somna. Sedan blir det hem och slänga mig i min mysiga säng för att kolla på Desperate Housewives vid 21:D Jag som trodde det var tisdag igår, men idag VET jag att det är tisdag hehe.

Isabella

Kommentarer
Postat av: Ida

Jo ta den! Att inte ta den och få svinis är ju som att få symptomen fast gånge femton typ :S

2009-11-03 @ 15:43:30
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se/
Postat av: Ida

Så ska man inte tänka! Du kan bli överkörd nrä du går över gatan, du kan bli träffad av en meteor, du kan ramla ur en luftballong^^ Jag röstar fortfarande för svinissprutan

2009-11-03 @ 19:42:30
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0