Känner mig lite dåsig....

Igår var det myskväll hos Millan. När jag kom till stan väntade jag på Thess och sedan gick vi för att sola, skönt! Sedan plockade Elin upp mig vid Supermarket och vi for till Rimi (ja, jag säger fortfarande Rimi fast jag vet att det heter typ Ica Västerhallen eller något sånt) för att handla. Tacos blev senare tillagad hemma hos Millan och vi blev alla jättemätta. Vilket är meningen när man äter. När vi ätit kom lilla bebisKeno tillbaka också. Blev sent i säng och Caroline och jag sov i bäddsoffan och Keno sov där med oss också, fast på golvet. Och han var lite dålig i magen igår stackarn, men FY vilka äcklig pruttar han släppte. Caroline och jag höll på att dö! Tror det är därför vi är så trötta idag, vi är liksom fortfarande dåsiga av den hemska odören skämt åsido;)

När vi vaknat idag fixade jag, Elin och Caroline oss for upp på stan för att käka lunch. Blev på Wickmans, som det för det mesta blir. Sedan träffade vi Linda för att förbereda lite inför Millans kommande 19 årsdag hihi. Gick även till Polisen för att få något papper att fylla i som jag ska skicka in i morgon så jag får hem mitt brottsregister som sedan ska till Joar.

För övrigt är jag sjukt irriterad på min mellanslagstangent på mitt skrivbord. Den vägrar göra mellanslag ibland, man måste trycka nästan exakt i mitten för att det ska funka. Hårt också! Bajs på det!

Nu blir det Christine och slumra lite tror jag. Ha det bra!
Isabella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0