Kalaspigg mot min vilja

Vaknade 08.4 av att Donkelidonken ringde. De ville att jag skulle komma och jobba 11-20. För det första går de inga bussar hem till mig så "sent". Sen ska jag har gäster idag ju:) Ska faktiskt bjuda på min specialité, den brukar gå hem hos de flesta. Så Jojjo, synd för dig att du missar den, du som sa att den var godare när jag gjorde den mohaha. Nej, det var inte mat mitt inlägg skulle handla om. Utan att jag vaknade som sagt av att det ringde och jag svarade. Och nu är jag pigg, kan nog inte somna om. Hur många timmar jag har jag då sovit? Jo, 3,5 blev det. Jag somnade 05.30 cirka. Pappa gick upp då och fixade sig inför jobbet. Härligt att jag är uppe när han går upp liksom. Nu får jag skärpa mig på riktigt! Så här kan jag inte hålla på faktiskt. I natt kommer det dock bli sent igen, men det är helg då får man!

Ska äta lite frukost nu när jag ändå är uppe och sedan ska jag tvinga mig själv att sova lite så jag orkar med kvällen/natten:)

Isabella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0