Ja, jag gillar att sova.

Herregud. Idag har jag sovit mycket kan jag lova. Igår somnade jag runt 03.30 och vaknade 09.00 (eller var tvungen att vakna) sen gick jag och lade mig igen runt 11.00 eftersom det ej blev något läkarbesök. Sov lite til och från till 15.30. Käkade middag och kollade lite tv och sen sov jag ett tag igen mellan 20-22. Helt sjukt hur mycket jag sovit och jag är fortfarande trött. Skulle lätt kunna lägga mig för natten nu, men det tänker jag inte göra riktigt än. Sammanlagt har jag sovit 12 timmar, trodde faktiskt det skulle vara mer hehe.

Har nu kollat Paradise Hotel, måste börja följa det. Och nu är det Silent Library som gäller.
Ska nog faktiskt försöka sova tidigt ikväll, men jag vill prata lite med D innan, och han är inte hemma nu. Borde vara hemma när som helst:)

Isabella

Kommentarer
Postat av: Ida

Det FINNS inget bättre än att sova!!

2009-11-17 @ 07:24:30
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0