Invigning med mera;)

Jag överlevde den mörka, kalla och hemska promenaden ner till bussen. Jag vill tacka min bästaste ficklampa och Kamilla som höll mig sällskap i telefonen, tack!

Nathis och jag käkade på Wickmans, gott som vanligt. Sedan ut i rusket, mötte Caroline och gick sedan ned till Joar. Mötet var nice, fick bullar och kaffe, de som ville. Kollade runt på hur det kommer se ut efter renoveringen är klar. Den 20 November är det typ invigning av det "Nya Joar Blå", så kom dit! Det ska bjudas på käka och dryck för de som är där tidigt hörde jag rykten om;) Annars pratade vi bara om de kommen evengemangen som komma skall. Jag säljer biljetter till Ladies Night så köp av mig fuckers;)

Kom hem strax efter 20.30, och jag har den fetaste huvudvärken på länge! Usch vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Sova tidigt kanske? Nej, det är tråkigt....

Isabella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0