I need a little more than I can take!

Ska snart sova tänkte jag. Det blev föresten ingen ifyllning av mitt hjärta. Skulle kollat på innebandyträningen, men det var endast 5 st tappra som dök upp för att träna, så vi pratade bara skit och drog sedan hem en timme senare hehe. Sen jag kom hem har jag bara legat i sängen och kollat tv och pratat med folk på msn. Jag som trodde det skulle vara Fruarna i kväll, blev besviken klockan 21 då det var CSI och jag insåg att det bara var måndag! Så får bänka mig i morgon igen vid 21 hehe. I morgon blir det körskolan annars inget speciellt.

Innan jag lägger mig tänkte jag bjuda på en utav mina absoluta favoritlåtar:) Så lyssna och njut!

Robert M feat Nicco - Can't slow down



Isabella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0