Hoffmaestro!

Igår var det partaj! Segade hela dagen fram till att jag började fixa min inför kvällens kalas. For in till stan typ 17.15, åkte till Coop och sen plockade vi upp Ange för att fara vidare till Natalie för förfest:) Trevligt var det där. Jag, Elin, Natta och Ange gick till Joar vid 22 ungefär, och Kamilla gick hem till Björn haha hon var inte riktigt på topp som vi andra;) Väl nere på Joar kollade vi runt lite, träffade folk och så. Stod och väntade på att Hoffmaestro skulle började spela i ungefär en timme. Helt sjukt jobbigt, varmt och dryga människor. När de äl började var de hur grymma som helst! Sjukt bra:D I like! Kvällen fortsatte i dansen anda, just how i like it hehe. Sedan åkte jag och mitt sällskap hem till mig och sov.

Idag gick vi upp runt 13 och när han åkt hem så somnade jag om och usch vad skönt det var! Älskar att sova flera omgångar dagen efter man har festat hehe. Har inte orkat göra något idag och ska inte göra något ikväll heller. Kamilla frågade om jag ville komma dit men orkade inte fixa mig, är fööör seg helt enkelt och inte så social idag känner jag. Så nu blir det att glo tv och käka chips, det får man efter att ha festat:D

Isabella


Kommentarer
Postat av: angelica

upp med fler bilder :D

2009-11-09 @ 13:18:32
URL: http://sarrmajjan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0