Härlig helg

Helgen har varit bra:) Umgåtts med de jag tycker om mest! :) Fredags var det ju party, nice. I går var jag på Mary Kay party, nice det med. Senare åkte jag hem till Evelina runt 18-tiden. Beställde pizza, drack lite, lyssnade musik och snackade skit. Sedan kom D dit senare, trevligt. Runt 02 åkte vi tre hem till mig där Evelinas och mina föräldrar hade party. Och det var party, hög musik och dricka och mycket dans. Tyckte synd om D, när Evelinas pappa skulle förhöra honom, stackarn! Men han klarade det fint, vilken kille;)
Kom i säng runt 05 och D vaknade och var pigg redan vid 11 imorse. Det var INTE jag kan jag tala om, men strax efter 12 gick vi upp och käkade frukost och sedan tillbaka till sängen. Han åkte hem för typ en kvart sedan. Tråkigt, tycker inte om att vara ensam, men ikväll ska jag läsa igenom mina handledarpapper. Så kan har lite koll till på tisdag.
Om typ en timme ska mamma och jag åka in till stan för att hämta mat från Vita Elefanten!:D Mums säger jag bara!

Isabella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0