Happyface!

Åhh nu är jag jätteglad! Igår innan jag åkte till Kamilla drog jag förbi Ica och hämtade ut mitt paket från Nelly som jag sedan skickade med hem. Nu när jag kom hem provade jag klänningarna och skorna och jag är superglad för den finaste klänningen som jag verkligen ville skulle sitta bra gjorde det!:D Så nu har jag klänning till Nyår, supernice! Och skorna satt också bra, vilken tur, blir nog till att inviga i morgon kväll hihi. Den andra klänningen satt väl också bra, men blev inte kär i den. Så den skickar jag tillbaka. Tänk vad glad man kan bli av ett par skor och en klänning? Helt sjukt. But I like it! :D

Ikväll kommer D hit och sover och myser lite:) Så innan dess ska jag städa upp lite på mitt rum och byta sängkläder tror jag allt. Det är nog dags för det tror jag.
Nu ska jag göda magen med lite våfflor:)

Isabella

Kommentarer
Postat av: Natta

Glöm inte biljetten till ladies night imorrn, så tar jag med pengar till den ;D

2009-11-19 @ 17:52:35
URL: http://nathalieehj.blogg.se/
Postat av: Ida

Hallåååå du måste ju lägga upp bilder på skorna!! Som troligen läsare och skogalning kräver jag härmed en bild på underverken. Själv har jag nyårsångest :S :S Klänningsångest är den värsta...

2009-11-19 @ 19:53:40
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0