Handledartester; Check!

Somnade tillslut om efter många om och men. Gick upp på riktigt för typ 2 timmar sedan. Så har bara hunnit äta "frukost" och göra klart mina handledarpapper/tester. Det är cirka 10 frågor jag inte kan svaret på, så det får de förklara för mig i morgon på mötet. Skulle ju fotat idag, men jag kände att jag behövde sömn och göra klart dessa grejer. Och nu är det klart, skönt!

Innebandy är det ikväll, men jag har fortfarande ont i min fot sedan fredagen ute i dimman. Minns inte om jag ramlat eller något sånt, men något liknande måste ha hänt i mina nya skönheter. För ont gör det. I lördags kunde jag knappt gå eller ha skor på mig haha. Så jag skipper nog innebandyn faktiskt, jag vill ju kunna ge allt om jag ska vara med;)

Nu är jag hungrig så ska nog faktiskt värma på lite mat. Blir resterna från igår från Vita Elefanten, jag gillar egentligen inte att värma på mat så där. Speciellt inte hämtmat, men just denna mat funkar faktiskt. Så nu; mot köket!

Isabella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0