Gravid?

Nu känner jag mig så där gravid igen... jag gillar det inte. Det är inte skönt! Det gör ont och jag vill typ gråta. Dags för läkaren? Jag tror det. Har faktiskt tid på måndag för min hand så ska fråga om min mage då också, vadsom kan vara fel. Om läkaren är sjuk denna gång eller det blir inställt... då... då, vet jag inte vad jag tar mig till! Förutom att jag blir förbannad.
Trots att jag har ont i magen så är jag på bra humör, lite tråkig men ändå på bra humör. Tror att det kan ha och göra med att jag spenderade pengar i kläder idag. Det gör mig glad. Jag älskar att komma hem med påsar från olika affärer:D Dock saknar jag D lite, det är så tomt på något sätt. Jag skulle gärna vara med honom jämt, men det går ju inte. Tyvärr. Hoppas vi kan ses i morgon, ska fråga om han inte kan sova hos mig i morgon eller på lördag hihi.

Nu ska jag göra mig en macka eller något annat gott och kolla på Fringe. Hoppas min magvärk går över genom att göda den;)


Isabella



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0