Födelsedagsplaner

Idag bestämde vi vad vi ska göra för Kamilla när hon fyller år. Så på torsdag ska vi tjejer träffas och prata mer om det. Det kommer bli skitbra och hon kommer bli glad, det vet jag:D
Sen är det bara Natta vi ska komma på något till också, men så bra som vi är så löser vi det galant;)

Är ju Innebandy idag, den har hållt på i cirka en timme nu. Blev inget för mig då jag vill vila min hand plus att jag är förskyld. Så blir till att nog försöka sova tidigt ikväll. Är trött idag med, trots att jag gick upp så sent som 14.00 idag hehe. Ibland får man faktiskt sova så länge! Det var länge sedan det hände sist, så det så.
Ska slå på ett avsnitt av Fruarna nu innan Ullared börjar som jag faktiskt ska kolla på. Snart är denna säsong slut av Fruarna så bara ladda hem nästa säsong I guess...

Isabella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0