Fika at Wendys...

Drog som sagt in till stan vid 15-tiden. Gick till H&M där Millan och Caroline var. Jag köpte mig en blå paljettunika:) Ska ha den, mina lackleggings och mina nitboots på lördag hade jag tänkt. Skönt att veta redan nu vad man ska ha på sig:) Sedan tog vi en fika på Wendy's, lite mysigt så där. Efter det gick Caroline och jag till polisen, men de hade stängt så gick upp på stan igen där vi skildes åt. Jag gick och solade och hon gick till sin syster.

Nu har jag varit hemma ett tag. Mamma hämtade mig typ 17.15, då jag hade solat klart. Det var riktigt skönt, mindre skönt att gå ut i kylan efteråt. Och det snöar verkligen på riktigt idag! Det gillar jag inte. Visst det är mysigt så, men det betyder att det snart kommer bli sjukt kallt ute och jag kommer aldrig mer vilja gå ut.
När jag kom hem käkade vi och nu degar jag i sängen, as usual!;)

Har sjukt ont i magen igen, jag förstår inte vad det är för fel. Är "gravid" nu igen. Usch det är inte kul alls!
Vill att någon ska ta hand om mig! Kan du?

Isabella

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh när jag var sjukis igår ville jag också att någon skulle ta hand om mig. Som kunde ligga bredvid i sängen och tycka synd om mig :P

2009-11-04 @ 19:16:20
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0