En söndag a la Bella

Igår var det jobb till cirka 23, sedan kom Amalia och Niklas och plockade upp mig på Donken och vi for till Louise där Niklas dumpade oss och vi gick upp för att fixa oss och förfesta. Jesper var även där och vi körde lite drickspel, Louise blev typ karatefull! Snälla Niklas kom och hämtade oss 00.45 och körde oss ned till Joar, typiskt nog kom inte Jesper, Amalia eller Louise in för att det är tydligen strikta regler nu för tiden på att alla under 21 måste in innan 23 om man vill komma in över huvudtaget. Jag kom ju in eftersom jag jobbade, men gick hem med Kamilla lite senare efter att ha muppat mig med Kalle haha.
När Kamilla och jag kom hem till henne, efter att ha gått i 1000 år kändes det som, så bäddade vi ut soffan lade oss och kollade lite tv och sedan somnade vi sött:) Runt 04, och vid 09 klev jag upp. Min snälla mamma kom och hämtade mig och körde mig upp till jobbet. Jobbade 10.15-19 idag. Har faktiskt gått bra, förutom att min hand mår sämre nu... så ska ringa till läkaren i morgon och få en tid i veckan så jag kan få reda på vad det är för fel. Den är sjukt svullen,öm och svag. Kan inte bära tunga saker eller så, då krampar det typ. Och så kan jag inte ha det, speciellt inte när det är min högerhand, plus att jag jobbar på Donken och Joar som kräver handarbete.

Nee nu har jag duschat, gjort mig några knäckemackor och ett glas oboy och ska slänga mig i sängen för att kolla på Djävulen bär Prada nu vid 21.00:) Såg den på bio med Nathis sist jag såg den hehe

Isabella



Bilder från igår
Vi körde en liten photosession. Bild 1; Den stela "familjebilden", bild 2; Happyface!, bild 3; Ica-Jerry-bilden, bild 4; Snyggo-face 
               
    
    

Kommentarer
Postat av: Ida

Svar: Låter bra, på lördag ska jag stressplugga inför min provvecka, v. 46. Usch, var glad att du inte går i skolan!!

2009-11-01 @ 22:04:01
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0