Vart är ni?

Jag är upprörd. Mycket upprörd. Jag tycker om inte om att tappa bort saker. Jag gör det inte särskilt ofta, men nu har det hänt. Mina nycklar är borta. Borta. Verkligen helt borta! Jag hittar dem inte någonstans. Har vänt upp och ned på hela mitt rum nästan. Kollat om de var hos Kamilla, men hon har inte sett nå nycklar. Så nu är det enda stället de kan vara på; Joar. De kan ha ramlat ur min jacka i garderoben eftersom att jag jobbar där så brukar min jacka bara läggas vid sidan för att slippa slösa på brickor. Så gör vi med alla som jobbar där. Så det är enda möjligheten och jag hoppas verkligen att det är vad som har hänt. Annars vet jag inte vad jag ska göra. Dock undrar jag varför jag hade med mig nyckel i fredags då mamma hämtade mig på natten. Så jag är inte 100 på att jag hade med mig dem överhuvudtaget faktiskt, men vart är de i så fall? Kan inte någon bara hjälpa mig att hitta mina nycklar!!!! Skulle bli överlycklig då!

Nu ska jag dra mig till bussen. Usch vad tidigt jag är uppe, det är ni inte vana vid;) Ska faktiskt in och jobba. 11-14, skönt pass värre:) Sen ner på stan med Ange, träffa Thess, sola, äta och sedan möte.

Isabella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0