Detta ständiga problem.

Som vanligt har jag problem med att bestämma vad jag ska ha på mig ikväll. Jag HATAR att bestämma och försöka komma på något som är både snyggt och bekvämt. Sånna här saker kan få mig på sjukt dåligt humör. Jag är typ som hon i reklamen för att äta en bra frukost. Slänger in det klipper i slutet av inlägget;)
Helt skulle jag bara vilja köpa nya saker för varje gång jag ska ut, vilket jag brukar göra... men inte denna gång. Hur som helst får jag väl dra ett varv extra i garderoben, annars får Caroline bli min personal styler när hon kommer;)

Ikväll blir det party! Ska till Millan runt sex-tiden. Vi kommer bli runt 20 pers vad jag vet, dock de flesta tjejer, vilket är mindre kul. Vi gillar ju killar liksom hehe. Men det blir nog bra, vi ska ned till Joar runt 22-tiden. Det är ju premiär för det Nya Joar Blå:) Kommer bli supertjusig!

Isabella

http://www.wasa.com/sv/reklam/alla-happenings/nya-wasa-reklamen/


Kommentarer
Postat av: Natta

20 pers?? åhfan:P Tagga nu så ses vi ikväll:D

2009-11-20 @ 14:31:55
URL: http://nathalieehj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0