Då var det bara att vänta ännu längre då...

Usch! Det var jobbigt att gå upp när mitt alarm ringde vid 08.45. Nu är jag uppe, färdigsminkad, påklädd och har ätit frukost. Farmoroch farfar kom i tid; 09.40. De skulle köra mig till läkaren. Mamma ringde cirka 09.38, läkaren är sjuk! Det gjorde mig såå glad, eller inte. Inte nog med att det var pinsamt att säga att farmor och farfar kunde åka hem igen utan det är riktigt irriterande att jag först har väntat i 16 jävla dagar på denna tid och nu ska jag få vänta ännu längre. Jag måste få kolla min hand, detta funkar snart inte längre och den blir ju bara mer och mer "ömtålig" eller vad man ska kalla det. Jag vill ju kunna sköta mina jobb, men det är inte så lätt i dagsläget... så ikväll ska mamma ringa till sjukhuset och få en akuttid eller något sånt.

Bara att dra på sig mjukskläder och slänga sig i sängen, kolla lite tv och slumra lite... skönt att jag kan sova mer! Det gillar jag:)

Isabella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0