Busy helg.

Förlåt för dålig update... har varit rätt busy i helgen.
I fredags var det filmkväll hosmig:) Lina, Thess, Caroline och Ange var här, mycket trevligt. Kollade på Paranormal Activity, The Haunting in Connecticut, College Roadtrip, The Others och sen skulle vi se 21, men den fuckade up sig så vi skippade den. Senare på natten blev alla trötta utom jag och Caroline så vi muppade, vilket jag gillar:) Och runt 03.30 kom D och gjorde oss sällskap och sov här:) Vi somnade väl runt 06.30 hihi.

Igår, lördag, gick vi upp vid 13.30, käkade frulle och när Caroline och Thess åkt degade jag och D i soffan hela dagen. Lagade mat och sedan körde han mig till jobbet vid 21. Jobbade Joar, det gick bra. Rätt lite folk och allt flöt på i bra tempo, inga rusher, det gillar jag!:) Caroline och jag tog en taxi hem till mig efter jobbet, käkade och kollade lite AFV innan vi somnade runt 05 snåret.

I morse var det upp vid 12, äta och fixa. Caroline åkte hem till sig och farmor och farmor hämtade mig och körde in mig till Donken, jobbade 13.15-17.15. Ville inte stå i kassa kände jag i morse, men där hamnade jag och glad för det är jag nu. Skönt att stå där idag faktiskt, slippe stressa i köket liksom:)
Sen jag kom hem har jag hunnit duscha och äta. Jag var sjukt hungrig!
Är rätt trött, så ska bara ligga i sängen och dega.Klockan 20.00 är det Vem kan slå Filip och Fredrik och det ska jag se, för D's storesyster är med och tävlar ikväll;)

Isabella



Kommentarer
Postat av: Ida

Paranormal Activity är så äcklig!! :S

2009-11-15 @ 20:26:32
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0