BLOCK!

Har varit lat idag. Hade alarmet på 10.00 för att ringa till läkaren och boka tid för mi hand. Vaknade strax innan tio och var superkissnödig gick upp för att gå på toaletten och sedan utan att tänka på det gick jag och ringde till läkaren. De skulle ringa upp en timme senare så jag gick och lade mig igen. Ställde om alarmet till en halvtimme senare, vaknade och var sjukt trött! Och fem minuter efter jag vaknat ringer det, en halvtimme för tidigt alltså, tur att jag var vaken säger jag bara. Så nu har jag fått tid, den 16:e november. Det är alltså mer än två veckor kvar, sjukt att jag ska vänta så länge! Tur att jag inte jobbar så mycket denna månaden så jag hinner vila  handen så den inte blir sämre.
Efter att ha pratat med läkaren somnade jag om och vaknade 12.30 av att Millan ringde. Så efter att ha pratat med henne duschade jag och käkade frukost. Annars har jag bara degat hela dagen, klädde på mig och åkte in till stan 17.30, först apoteket sedan till innebandyn. Det var fem pers som skulle träna, dåligt tycker jag! Så vi hängde där ett tag, Kamilla och Amanda kom och hämtade pappret med Amandas tatuering som jag skrivit ut. Så nu sitter hon och blir gaddad, nice! Jag orkar inte följa med, har så sjukt ont i huvudet!

Så nu halvligger jag i sängen med datorn i knät och kollar på Vänner. Om en timme är det Fruarna<3
Pratar med lite folk på msn och Johanna och jag har kul, dock blockade hon mig nu för att kunna koncentrerar sig på sitt plugg haha! Älskar att hon sa "Snart måste jag blocka dig så jag kan plugga, för det kan jag inte om du är online!" Och sen skrev vi lite och sen skrev hon "BLOCK" Så nu är jag blockad. På riktigt faktiskt haha. Men snart kommer hon in igen:)

Ska ta mig något att äta och sedan ska jag ringa Kamilla och kolla hur det går för Amanda med tatueringen:D

Isabella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0