Åhhhhh!

Wihoo, fick nyss ett sms om att mina två klänningar och skor har kommit!:) Så efter teorilektionen ska jag be mamma att vi åker och hämtar det på Ica. Längtar! Jag hoppas verkligen att båda klänningarna ska passa och skorna. Om skorna passar, blir de nog invigda redan på fredag hihi.

Nu när jag vaknade vid 13.30 av alarmet, så ringde det tio minuter senare på hemtelefonen. IGEN. Varför ringer alla hit! Och nu ville någon man prata med mamma eller pappa om något blablabla-kyle. Jag har ingen aning om vad det är. Han frågade om de var och jobbade hos oss. Mitt svar blev "Ehh, inte just nu vad jag vet hehe".

Det börjar bli dags för mig att klä på mig faktiskt. Och sminka mig. Ska gå till bussen om cirka en timme. Jag längtar inte. Det regnar ju ute. Inte spöregn, men regn. Och det kommer hela tiden. Jag gillar regn, men inte när jag måste gå ut i det. Blir till att ha mysiga kläder på sig, vinterjackan och uppsatt hår. Ingen idé att fixa håret fint när det är bajsväder ute känner jag. Så nu drar jag mig iväg från datorn en stund för att fixa mig:)

Isabella


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag vill också sova till 13.30!!

2009-11-18 @ 06:59:08
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0