Utvilad kan man väl säga.

Igår var det jobb som gällde 12-16 ungefär. Sedan käkade jag med Elli, Jesper och Millan tittade på. Sedan kom Ange och plockade upp oss och vi for ned på stan. Kollade efter smycken, hittade något? NEJ! Men en tröja som jag kanske ska ha på mig kväll, ska prova den snart. Orkade inte göra det i affären, blev ett litet impulsköp liksom hihi. Känner inte för att ha min klänning som alla andra tycker att jag ska ha. Köpte även ett snyggt blå/lila nagellack och lite sånt. Sen solade jag och Ange och efter det for jag och handlade med pappa inför idag. Jag ska göra förrätten ikväll, skagentoast blir det!:) Så nu ska jag sätta igång, frukost står först på menyn! Ska åka till Ange runt 16 för att fixa håret, ska nog kör på lockar ikväll:O

Inatt har jag sovit i 15 timmar! Är inte det sjukt? Jag somnade runt 20.30 och vaknade igen 11.34 haha. Sköööönt var det i alla fall!:) Sov ju liksom bara 3 timmar natten innan, så detta behövdes för att orka med kvällen/natten:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0