Update

Kass igen, jag vet! Förlåt! I helgen har det varit jobb och fest som gällt. Millan är hemma igen också:) Fest för henne och Natta i lördags, 19 års partaj! Grattis igen pinglor! Sjukt kul kväll, minns inte såå mycket, men kul var det och blåmärken har jag. Men så ska det vara, det tycker jag och Amanda i alla fall haha. I går (söndag) hade jag och plutten mysdag. Skööönt! Sov mycket, badade och mös. That's how i like it!
Idag var det jobb som gällde 11-19. Mådde kasst så gick hem 19 istället för 20. Tack för det Sandra:) Imorgon blir det jobb igen 16-20 denna gång dock. Jobb blir det alla dagar fram till nyårsafton med undantag från Julafton. Då är jag ledig. Tur det. Lite blandat, Donken och Joar blir det. Jobbigt värre. Ser inte fram emot julhelgen. Kommer vara sjukt mycket folk på Joar... stackars oss som jobbar. Så kom INTE dit så blir jag glad:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0