Sov gott pluttisar.

Nu har jag varit så där slarvig igen. Fy skäms på mig! Men jag har anledningar, believe me... igår kväll kom hjärtat hit och sov. Så mysigt, blir alltid lika glad när han helt plötsligt säger att han inte vill sova ensam och därefter tar bilen och kommer hit inom någon timme:) Så han sov här och vi gick inte upp fören 10.00 i morse. Skönt, annars måste han upp 07 typ. I morse var det mitt fel att vi var tvugna att gå upp, jag skulle jobba. 11-15. Det gick bra, stod i kök första tiden, sedan var det kassa. Skönt med båda delarna tycker jag. Annars blir det så enformigt.
Efter jobbet mötte Ange upp mig, jag körde henne på hennes cykel ner till busstorget där vi mötte upp Thess och tog oss sedan pratandes till Meddo, och sedan vidare till Idrottshuset för att vi inte orkade vänta på att det skulle bli ledigt. Svettigt var det, och mitt solarium slocknade aldrig! Så efter 30 minuter, då de borde stängts av gick jag ur och började klä på mig och när jag var klar och öppnade "dörren" och vi skulle gå, var det fortfarande på! haha sjukt. Efter att ha svettats i solariumet kom mamma och hämta mig och vi for till Maxi för att handla. Drog därefter förbi Linda för att hämta mina cider jag lämnade där sist och papper till handledar-utbildningen.

Har bara slappat sedan jag kom hem. Varit upprörd och ledsen, men det är löst nu. Snackat i tele med en mupp i 3 timmar haha. Roligt, tycker faktiskt om när man kan prata som vanligt med dig din mupp haha.

Nu ska jag faktiskt sova! Så sova gott pluttisar!:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0