Personalfest a la Joar!

Igår var det personalfest med Joarfolket på Joar. Det var riktigt trevligt, mycket skratt och skoj:) Tog det rätt lugnt, åkte med hjärtat hem och sov där. Drog vid 12 typ, då de andra drog på efterfest. Somna väl runt 3-4 i morse och gick upp 8 för att han skulle till skolan och innan dess köra hem mig. Jag åt lite frukost och sedan somnade jag vid 10 och sov till 13. Nu har jag duschat, gjort handledartest och ska snart fixa mig. För vid 17.30 typ åker jag in till Linda för förfest med henne och Amanda:) Sedan drar vi oss till Lotsen där personalfesten för Donken hålls. Spännande!   


Kommentarer
Postat av: angelica

hahaha jasså det var ni? såg en massa människor som försökte göra ett luciatåg utanför lotsen när jag körde förbi där runt 7 och tänkte "vad fan håller dom på med" :P

2009-12-08 @ 11:10:49
URL: http://sarrmajjan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0