Personalfest a la Donken.

Igår var det som sagt personalfest med Donken. Även resaurangerna från Eskilstuna och Strängnäs var med. Maten var god, brödet kunde jag dödat för typ! Och även prisutdelningarna var kul, Mattan vann årets skiftledare som jag ville:D Sen var det inte så mycket mer roligt. Jag hade ärligt talat väldans tråkigt. Låter negativ, jag vet! Men jag tror det kan ha och göra med att jag var seg den natten innan och att nästan alla andra var aspackade och jag nykter. Ni vet hur det är då, eller hur?;) Trevligt var det, men inte så mycket mer. Det slutade tidigt, jag drog till bussen med Lynn vid 23.36, den skulle gå 23.42, vi hann för att jag typ hetsade Lynn haha och vi sprang lite också. Den jävla busschaffisen, stannade in FAST jag tryckt på stoppknappen i GOD tid! Så vi skrek, och tillslut stannande han, tur att David såg bussen och körde efter. Well anledningen till att min kväll sög lite extra hårt igår var att Marres vinflaska, som hon lagt i min väska utan att jag visste om det, hade gått sönder och HELA min väska var fylld med RÖDVIN! Typ två cm högt var det, min plånkbok och alla kort med mera var DYNGSURT! Jag var såå sjukt sur! Och stressad så det slutade med att jag grät haha. Men när jag kom till David blev jag gladare:)

Idag ska jag, Linda och Caroline till Elin på middag, ska bli riktigt trevligt:) Hon ska ju åka till Sälen i tid framöver, så sista chansen att träffas är nu. Skulle åkt på handledarmöte vid 16.30, men jag skippar det, har ont i magen som tusan och mår konstigt. Vill ju träffa Elin, så ska vila lite nu...

Isabella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0