Myskväll med räkfrossa.

Igår var det utgång med Amanda, Linda J och Caroline. Hade riktigt kul faktiskt! Sedan kom även hjärtat in en stund och söt som han är körde han hem mig och Caroline till mig. Caroline och jag käkde och sedan somnade vi som stockar! :D

Gick väl upp runt 15-tiden idag. Fixade oss och tog bussen in till stan vid 17. Hon åkte sedan hem och jag mötte Linda W och vi for till Maxi för att handla. Köpte med oss räkor, aioli, vitlöksbröd och chips hem för myskväll. Sedan beställde vi även mat från Vita Elefanten:) Gott kan man säga! Och mätta blev vi.
Har badat och snackat tjejsnack som vi ofta gör, trevligt. Linda har nyss åkt hem, vi blev rätt slut efter badet kan man säga. Jag ska nog lägga mig snart har jag tänkt. Önskar hjärtat kunde sova med mig, men plutten jobbar. Och i morgon blir det jobb för mig 11.45-15.45, sedan hem fixa och så och in igen vid 18 för att gå på personalfest med Joar:) Kuligt värre!

Isabella


Just det, vi träffade "Kissie";)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0