Luftslottet som sprängdes

Jag mår bra. Riktigt bra. Jag är lycklig. Kanske inte ler eller skrattar hela tiden, men jag är lycklig inombords. Trots att det är vinter (och det gillar jag inte) så känns allt bra ändå. Julafton är förbi och natten spenderade jag på Joar tsm med Ange. Riktigt kul faktiskt! Juldagen var det jobb på Joar 21.30-03.45. Gick riktigt bra, mycket bättre än vad vi alla hade trott så det var skönt. När jag fått sluta åkte David och jag hem och sov. Annandagen var det jobb på Maja som gällde 22-02. 35+ var det som gällde denna kväll, inte så kul direkt. Efter det for vi ned till Joar och drack lite, nice! Sedan for jag och David hem till mig och sov:)
Igår var jag Kamilla, David och Jesper på bio. Luftslottet som sprängdes blev det. Bra film och trevligt sällskap, toppen! Dock sög pizzan som vi beställde hem innan. Jesper och jag skulle ha bea-sås, fick vi det? Nej. Usch vad sur jag blev, jag kan inte äta pizza utan bea-sås?!

Idag har jag jobbat 11-20, gick bra:) Fick sluta lite tidigare. Dock var jag bajsigt trött i morse då jag skulle upp, tur att David tvingade mig haha. Blir jobb i morgon och på onsdag också. Sedan är det ju Nyårsafton på torsdag. Vet inte helt vad vi ska hitta på än, får se vart vi hamnar helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: Ida

OFTA NI HAR BEA-SÅS PÅ PIZZAN?!?! :O YUCK

2009-12-28 @ 22:43:04
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0