Kom över på en puss

David kom hit på ett litet så där spontanbesök:) Skickade iväg ett sms och sa att han kunde komma över på en puss om han ville efter att han lämnat sin kompis efter skolan som jag visste att han skulle göra. Och det gjorde han. Blev mer än en puss dock. En puss blev runt  timmar:) Blev mys, prat, middag, tv och även en powernap innan han for hem vid 21 tiden. Det gjorde mig glad:) Sedan han åkte har jag inte gjort mycket. Funderat på lite lekar man kan ha på nyårsafton men inte så mycket mer. Tänkte nu slå på något avsnitt av Paradise Hotel och sedan lägga mig senast 02 i natt. Är rätt trött idag faktiskt. Mår konstigt gör jag också. Lite illa sådär, ont i ögonen, huvudet och magen. Inte kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0