Klippning...

Vaknade före alarmet ringde. Kan var för att jag inte sovit superbra i natt då jag sovit ensam. Eller för att jag faktiskt inte la mig allt för sent. Kom ju i säng redan 02. Så nästan tio timmars sömn blev det. Skönt! Ska nu käka frukost, ska se vad jag kan htita för gott. Sedan fixa mig och ta bussen in vid 13.02. Har klipptid 14.00 faktiskt, är rädd att det ska bli för kort. Hon ska bara få ta det absolut mest slitna, jag vill inte bli av med längden. Och när jag kommer hem ska jag nog färga håret också:) Det behövs! Men innan jag ska till frissan så ska jag till banknen och betala in pengar, för det funkar inte via min internetbank, eller jag fattar i alla fall inte hur man gör så de får förklara för mig. Och sedan om jag hinner ska jag kolla på födelsedags present till mamma som fyller år snart:)

Isabella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0